Tvättstugan... Zzzzz...

Fy fasen så tråkigt det är att tvätta! Idag har jag haft tvättstugan 12-17. 5 timmar. 5 TIMMAR! Helt sjukt. Nu är allt tvättat men det är en himla massa kvar att vika. Vet inte riktigt hur jag ska hitta energi till det... Jag som hade tänkt att jag skulle hinna städa också. Tror att jag får lägga ner den planen... Har ju inte direkt någon matlust heller och ingen mat = ingen energi.

Nä, måste ta tag i detta nu. Ikväll ska jag ju beställa pizza och se på film och bara mysa. Då vill jag ha det rent och fint omkring mig :)

Kommentarer
Postat av: Citatbaserat

Haha, brukar du skjuta upp tvätten? ;D

2011-06-20 @ 23:07:08
URL: http://citatbaserat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0