Zumba!

Imorse slängde Träningsvärk1 in ett extra zumba-pass så jag och systern bestämde oss för att gå. Fasen så kul det var! Jag har faktiskt inte testat innan, jobbade när de hade prova-på-passen och nu kör de inte igång förrän v. 9. Hoppas att systern kan gå de flesta gångerna för det vore verkligen skoj :) Det kändes dock att man varit ifrån koordninationsträning ett tag för man låg inte på topp direkt ;) Men men, det kommer nog så småningom. Var verkligen sjukt kul i alla fall!

Resten av dagen har bestått av måsten och en snabbvisit hos svärmor.
Mumsade i mig supergod kladdkaka med hallonglasyr... ;) Annars har vi storhandlat och så har jag påbörjat städning. Fixade bara röjningen och dammningen idag så golven kör jag imorn. Har ätit god middag och kollat lite på TV ikväll. Nu ser jag snart inte vad jag skriver längre för jag börjar bli så trött, tror jag säger godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0