Prince of Persia

Efter dagens korta arbetspass blev det en tur till stan. Köpte en digitalkamera till sambons jobb, blev lite sugen på en ny jag med ;) Hann med några andra korta ärenden också och snabbvisit hos både mina föräldrar och sambons mamma.

Nu ikväll var vi värda lite god mat och en bra film.
Till middag blev det afrikansk gryta, något av det godaste man kan äta! Filmvalet blev "Prince of Persia". Den var absolut helt okej och jag gillade många delar av den. Tyvärr var det liiite för mycket science-fiction på sina ställen för min del ;) Ja, för sambons också faktiskt :p Men men, ångrar inte att jag såg den i alla fall även om jag kanske inte ser den igen.

Efter att ha sovit några få timmar i natt väntar nog sängen nu. Har vart riktigt trött idag och ända tills ikväll har jag haft en sprängande huvudvärk. Måste dessutom upp skapligt imorn trots att jag börjar jobbet sent. Kalas för systersonen ju! Ska slå in sista paketen innan jag lägger mig ;)



Bild lånad från cdon.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0