Morr...

Igår putsade jag fönstrena i sovrummet och köket, med målet att de skulle åtminstone se bättre ut än innan ;) Idag tänkte jag då att det är bäst att jag kör vardagsrummet också, det är ju det rum vi spenderar mest tid i och det är så skönt att ha det gjort.

Sagt och gjort,
jag drog fram alla grejer igen och trotsade den starka solen som sken rakt på fönstrena. När jag var klar med fönstret på balkongdörren gick jag på det stora fönstret. Till vilken mening kan man undra... Fick inte upp fönsterhelvetet så jag kunde ju inte dela på det och putsa emellan också. Slet som en idiot i fönstret! Trodde jag skulle slita sönder hela skiten... Men inte fan fick jag upp det så fick nöja mig med att putsa in- och utsida så länge... Så får väl stora starka sambon öppna det åt mig en annan dag. Usch, hatar sånt :p

Sen i alla fall när jag skulle stänga balkongdörren så kärvade den. Insåg att det som ska hålla ihop de två dörrarna gått sönder. Hur fan då?! Så nu är dörren halvkonstig också... Jippie... Något säger mig att jag ska ge fan i att putsa fönster fler gånger ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0