Planeringsdag

Igår hade vi planeringsdag och kick-off på jobbet. Eftersom jag bara jobbat som timvikarie innan så var detta första gången för mig. Hela dagen spenderades ute på Gränsö spa. Det var riktigt fint där ute! Mysig spastämmning :) Vi satt i spadelen och diskuterade lite i smågrupper innan det var dags för lunch: medelhavsbuffé. Gott med andra ord! Till och med för kräsna mig ;) Efter lunchen badade vi utomhusjacuzzi. Det var verkligen perfekt höstväder, solen sken och det blåste lagom mycket. När vi satt i jacuzzin hade vi utsikt över vattnet, så himla fint! En bra dag med andra ord, kände mig som en ny människa när jag kom hem :)

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Hur gamla är dina systrar? :)

2010-10-05 @ 15:20:59
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv; Men jag är 8 år äldre än min syster, så det är ungefär lika ;) Min syster är 14 och jag 22 :)

2010-10-07 @ 08:25:19
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0