Jobbar och sover...

Så har den senaste veckan sett ut ungefär... Jag har jobbat en hel del och de flesta kvällarna har jag somnat i soffan. Har varit riktigt trött med andra ord. Ville egentligen byta så jag fick jobba denna helgen och vara ledig en helg längre fram istället men tyvärr var jag lite sent ute och det gick inte att ordna. Så då började jag se fram emot en ledig helg hemma istället :) Men tji fick jag, imorse fick jag erbjudande om att jobba ikväll så jag tackade ja. Vi får se hur det blir imorgon :) Ja, så med tanke på att jag bara jobbar och sover så har jag inte haft någon lust till att blogga, får se om det blir bättre nu när jag jobbar liiiite mindre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0