Varför är livet så orättvist?

Detta är något jag funderat över de senaste dagarna. Igen kanske jag ska tillägga för jag har funderat över det flera gånger förut. Varför drabbas vissa människor av så otroligt många svårigheter? Som ett test, det testas hur mycket de egentligen kan ta sig igenom innan de bryter ihop och ger upp. Blir så imponerad över alla som klarar av att kämpa sig igenom alla svårigheter de drabbas av och funderar på om jag någonsin skulle kunna finna den orken som de har? Jag antar att de flesta på något sätt gör det även om det ser omöjligt ut. I eftermiddag har jag läst den här bloggen och mina tårar rinner efter att ha fått läsa om hur hela familjen har kämpat i hopp om ett lyckligt slut som inte kom. Mina tankar går till familj och vänner till alla de som drabbas av livets stora svårigheter.

Kommentarer
Postat av: Lindyy

Har läst massa där nu och det är verkligen hemskt :/ Såna där hemskheter kan verkligen hända vem som helst även om man inte tror det :( ush o fy stackars familj :(

2010-03-20 @ 20:58:09
URL: http://lindyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0