Söndag

Då var ännu en helg nästan slut. Tiden går så himla fort! Var ju som sagt inte så peppad inför skolan i fredags och det var faktiskt ingen jätterolig förmiddag. På eftermiddagen dock passade jag och sambon på att åka iväg och titta i lite affärer och handla några smågrejer. Åt även lunch i simhallens restaurang, helt okej faktiskt :) Så fredagen bjöd på en riktigt bra eftermiddag! Något som jag verkligen behövde, min obehagskänsla ersattes med lyckorus :)

Igår hände inte ett skit. Eller jo, vi gick till Willys och köpte lite fika och bjöd in oss hos svärmor, alltid trevligt :) För tillfället försöker jag få lite pluggat men motivationen tryter som vanligt och datorn lockar alldeles för mycket... ;) Har fått lite gjort och kommer nog få en del till gjort förhoppningsvis.

Kommentarer
Postat av: Annica

Hej! Allt bra med dig? Ursäkta för att jag är sååå seg att svara på kommentarerna du skickar mig..Har som tappat stinget lite gran. Dessutom har jag tappat motivationen att gå ner i vikt helt och hållet. Hur går det för dig? Kika in på min blogg och se vem den lyckliga vinnare av träbokstäverna blev!! Ha en bra dag, kram

2010-03-11 @ 18:14:46
URL: http://mukisannica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0