Vänner i Linköping

Tog en tripp till Marika i Linköping i söndags, det var verkligen på tiden! Vi har nämligen inte setts sen hon flyttade dit vilket är 1,5 år sen, helt förskräckligt! Med andra ord var det mycket mer än trevligt att ses igen :) Hade så mycket att prata ifatt om så vi visste inte riktigt vart vi skulle börja :) Dagen lyckades vi fylla med massa trevligheter i alla fall: shoppingtur på stan, fika på Espresso House, promenad längs med ån och massa prat hemma i hennes soffa. Nu får det absolut inte dröja lika länge tills vi ses igen. Blev faktiskt riktigt nöjd med det jag shoppade också :) Trots att min ekonomi inte är den bästa för tillfället så tyckte jag att jag var värd att få införskaffa lite nytt till garderoben :) Ska rensa ur lite gammalt också... Men det gör jag en annan dag... ;)

Marika och jag på promenad, snodde bilden från hennes blogg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0