Sooommar!!

Åh, det känns verkligen att det är sommar nu! Jobbade ju igår kväll och några timmar i morse. När jag kom hem idag gjorde vi oss i ordning för lite solande och åkte ut till Skanvik. Så himla härligt! Det blåste riktigt mycket så det var precis lagom varmt och skönt, satte man sig upp kunde man till och med frysa lite ;) Älskar när vi gör saker tillsammans, min sambo och jag, även om det bara är sådana här små saker :)

Passade dessutom på att läsa ut boken jag lånat av svärmor, "När kalla nätter plågar mig med minnen av hur det var" av Jessica Andersson. En riktigt bra bok som handlar om hur det kan vara att växa upp i en missbrukarfamilj. Den rekomenderas! Nu har vi duschat och ätit så snart blir det kalas hemma hos svärfar, Andréas syster fyller nämligen år :) Ciao så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0