Sista juni

Herregud, det är redan juli! Tiden går verkligen alldeles för fort... Dagen har varit rätt lugn och bestått av sånt som man inte hinner annars. Med andra ord har vi storhandlat och storstädat lägenheten. Puh! Så himla tråkiga saker men de måste ju göras. Fan, nu kom jag på att hela sängen är full av saker som måste plockas bort innan vi kan sova. Segt...

Har gjort lite roligt idag också, var nämligen på lite kalas för min bonussysterdotter som har fyllt år. I och för sig var jag ensam gäst men det var kalas ändå :p Alla andra har redan firat men då jobbade jag så klart. Kan ju säga att handväskan med Hanna Montana på uppskattades ;) Kul när man hittar bra presenter! Jag skulle bjudas på tårtan som var kvar från det tidigare kalaset men jordgubbarna hade börjat mögla så vi kastade den... Usch. Jaja, var trevligt i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0