Long time no see...

Ja, det var ett jäkla bra tag sedan jag uppdaterade här! Närmare bestämt nästan en månad sedan... Ajdå. Har inte alls funnit något motivation till att skriva något i alla fall så då kändes det lika bra att låta bli. Hoppas på att jag ska kunna komma igång nu dock :)

Vi kom i alla fall hem som planerat från Rhodos, även om det var nära ögat att askmolnet stoppade oss... Hade en helt underbar vecka med massa sol och bad! Åh, längtar redan iväg igen! ;) Tänkte försöka bjuda på några bilder men har inte ens kollat igenom dem själv än så de kommer senare i sådana fall...

Annars är det skolan som har upptagit det mesta av min tid.
Vi är verkligen i slutfasen i skolan nu, C-uppsatsen är inlämnad och imorgon och på torsdag väntar opponeringar. Spännande och läskigt! Känner att det är väldigt mycket nu så jag går mestadels på rutin och gör det jag måste, annars orkar jag inte. Ska bli så skönt när allt är över, jag hoppas på att jag kan finna lite lugn då och återhämta lite energi.

Nu känner jag att min mage börjar kurra så ska nog gå och fixa lite mat.
Sen blir det troligtvis en liten promenad. Förresten så kom världens bästa sambo hem med en bukett rosor till mig i eftermiddag! Hur gulligt är inte det med tanke på hur allt känns nu? Älskar honom mest av allt i hela världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0