9 juni 2010

Kan ni fatta att det redan är exakt fyra år sedan jag tog studenten? Helt sjukt ju! Och nu sitter jag dessutom här med en högskoleexamen! Herregud så fort tiden går. Dagen började med en omgång squash tillsammans med syster, skönt att få göra av med lite energi känner jag. Vi hann med en liiiten shoppingtur på Lager 157 också, dock åkte vi hem och beställde på nätet istället eftersom det vi skulle ha var slut i butiken :p

Eftermiddagen bjöd på en biltur och mat på Corner. Härligt att min mat idag har bestått av:
Frukost: Fil och flingor
Lunch: Två hamburgare med bröd
Middag: Hamburgare med bröd och pommes
Kvällsmat: Varma mackor

Känns som en såndär riktigt bra dag i matväg, eller inte... Haha, jaja, ibland måste det bli så också. Som tur är händer det inte särskilt ofta ;)

Kvällen skulle spenderats på bion, SATC 2 med Marlene men så blev det icke. Vi kollade nämligen inte så att den gick både runt 6 och 9 så när vi kom dit såg vi att den bara gick vid 9. Blev en välbehövlig promenad i regnet istället och sen åkte vi hem och umgicks. Lika trevligt det, bion tar vi en annan dag ;) Är glad att jag har vänner som henne! Nu tror jag bestämt att sängen väntar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0