Linköping igen

Det har blivit ett himla åkande till Linköping de senaste veckorna. Men det gillas! Idag var det min och sambons tur att spendera dagen tillsammans där. Blev mer shoppat åt andra än till oss själva men det gör inget. Vi behövde ändå inte handla något speciellt utan åkte mest för att hitta på något. Alltid lika kul :) Det är så skönt att bara komma iväg och göra något. Och se något annat än den här lilla hålan som vi bor i. Missförstå mig rätt, jag gillar trots allt den här hålan :) Dessutom får vi passa på att ta tillvara på de dagar vi har ledigt tillsammans nu i sommar. Nu blir det nog sängen, höll på att somna redan när vi körde hem så det känns som att det är dags... Hoppas ni haft en lika bra dag som jag har haft! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0