Jobbhelgen är över

Ja, nu är jobbhelgen över. För den här gången kanske ska tilläggas ;) Har varit en riktigt trevlig helg på jobbet och lite lagom jobbtempo. Tur det eftersom det varit så varmt! I eftermiddag har jag varit otroligt trött, somnade sittandes i en vit plaststol i solen ute i stugan... Då är jag trött kan jag säga! Kanske inte är så konstigt i och för sig med tanke på att jag bara sov omkring 3,5 timme sammanlagt i natt och sen gick upp och jobbade 8 timmar. Hatar de få gånger jag har svårt att sova! Stackars de som har det så jämt...

Fick köra minibuss idag på jobbet.
Var så länge sen jag gjorde det så kände mig lite borta först men kom snabbt in i det :) Lite skillnad med en automatväxlad buss med 4 rader av sittplatser jämfört med vår lilla Citroen ;) Jag känner mig så liten i den där stora bussen till en början. Om inga jobbiga trafiksituationer uppstår är det rätt kul ändå :)

Ikväll har äntligen jag och sambon fått avnjuta en god middag tillsammans. Känns konstigt att inte ha ätit ihop alls på två dagar. Mys ikväll med andra ord! Hade lagt en flaska vin på kylning också men den får vi nog ta imorn... Njuter av att det finns en liten minimal känsla av kyla i luften ute i kväll, ska jaga ut den varma luften här inne och sen lägga mig och sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0