Min fredag

Ja, dagen igår blev bättre än förväntat. I skolan gick det bra förutom att jag inte läst mitt arbete sen jag skickade in det den 18 december och helt plötsligt skulle berätta lite om det. Hmm... Blev kanske inte det bästa men fick något sagt i alla fall ;) Sen kom vi väl fram till att jag var allmänt snurrig men min lärare tyckte bara det var bra, han är också snurrig ;) Lyckades snurra in mig i alla mina resonemang...

Jag och sambon åkte ner till stan och köpte tröjan han fick av mig i julklapp. Vi behövde byta storlek men det fanns ingen inne så vi hade bara lämnat tillbaka den och nu hade någon annan lämnat tillbaka den storlek vi ville ha :) Tur ju!

Sen äntligen körde vi ett pass på crosstrainern nere på Atlet! Riktigt kul och riktigt jobbigt, kände verkligen att jag fick kämpa. Hoppas att det löser sig så jag kommer fortsätta köra :) Kände lite träningsvärk redan igår kväll men idag känns det bra som tur är :)

Såg "Let's dance" hos mamma och pappa igår.
Andréas hade en kompis här hemma så då passade jag på :) Tyckte att Claudia Galli helt klart var bäst men Willy var den som gjorde så jag skrattade mest ;)


Dålig kvalité på filmen men det får duga ;p


Kommentarer
Postat av: Irony by Linn

Härligt att saker och ting går bra för dig!



Ha det gött! =))

2010-01-09 @ 18:09:43
URL: http://linnedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0