Tjejkväll med bio

Sambon fick vänta på stadsbussen i en timme och tjugo minuter utan att den kom igår... Till och med bussen som skulle komma efter den han tänkt åka med skulle varit där då. Så jag ställde upp och skjutsade. Hatar vintern! Körde fast på parkeringen så grannen fick hjälpa till att skotta loss oss, sen körde jag fast på en väg när jag fick stanna eftersom en idiot parkerade där så jag inte kom förbi. Kunde gasa mig loss men ändå...

Därför tiggde jag skjuts av systerns sambo ner till stan sen ;)
Mötte upp Fia så köpte vi biljetter till "Shutter Island" som går på bio. Skulle äta något och båda var sugna på pizza så det fick bli så :) Såg filmen sen som sagt. Måste nog säga att det är bland det bästa jag sett! Helt sjukt så bra den var! Den överraskade verkligen hela vägen igenom och den var sjukt spännande. Gilla, gilla, gilla! Måste se den igen :)

Har alltid så sjukt kul när jag träffar Fia så det är helt otroligt. Känns som att vi inte gör annat än att skratta! Även om vi pratar en del allvar också ;) Hoppas vi kommer ses en hel del medan hon är hemma, vill inte att hon ska åka sen igen... Men får vara glad för hennes skull :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0