Alla hjärtans dag

Hoppas att alla haft en riktigt bra alla hjärtans dag! Det har jag haft :) Började dagen med ett försenat födelsedagsfirande hos syster, hon hade bakat alla mina favoritkakor igår. Vilken tur jag hade! Sen var jag och sambon iväg några ärenden. När vi kom hem fick jag en riktigt stor fin tulpanbukett :) Inslagen i plast med röd rosett på och grejer, riktigt alla hjärtans dag-pyntad! Senare under kvällen fick han också lite presenter.

Efter god middag blev det dags för film: The Cove. Råkade tyvärr somna några gånger men den var bra! Det är en dokumentär/drama som handlar om hur de fångar och dödar delfiner i Japan. Kan rekomendera alla som inte vill uppskatta en delfinshow på samma sätt att se den... Skämt åsido, den tar faktiskt upp ett riktigt viktigt ämne och det är inte mer än rätt att vi får reda på vad som händer.

Ett extra hjärta till min älskling på alla hjärtans dag! Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0