Sommaruppehåll

Ojdå, blev visst ett helt oplanerat sommaruppehåll här på bloggen. Det var ju inte riktigt meningen... Men men, ska se om jag kan komma tillbaka nu ;) Sista halvan av sommaren har bestått av en hel del jobb men annat skoj har också hunnits med.

Bland annat en tripp till Göteborg tillsammans med älskade sambon och mina föräldrar. Vi lyckades få en riktigt bra semester trots allt regnande. Var bland annat på massa olika museér och liknande och självklart en tripp till Liseberg. Åkte bara Balder men det räckte, den var så sjukt kul! Och mamma lyckades vinna en gigantisk kexchoklad som hon snällt delade med sig av :)

Vi har också hunnit med en dagsvisit till Kalmar och Öland,
lite halv oplanerat och snabb vistelse men trevligt ändå :) Resterande av familjen bodde kvar på Öland men jag och Andréas åkte hem på kvällen. Annars har det väl inte hänt så jättemycket tror jag, vi har njutit av att vara lite lediga tillsammans trots att det har varit skitväder. Ja, det här var en liten uppdatering i alla fall. Kanske skriver mer imorn. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0