Sovdags...

Usch, jag måste verkligen sova. Tänkte vänta tills sambon kommer hem från jobbet men ska nog lägga mig nu i alla fall. Jag har verkligen MÄNGDER att göra imorgon! Tänkte inte skriva så mycket för har inget att dela med mig av egentligen.

Eller jo, har myst med systerdöttrarna hos mina föräldrar i eftermiddag. Så när de skulle åka hem öppnade de dörren och hörde någon hamra varpå den ena utbrister högt och tydligt:
- Jaha! Han bygger en båt!

Precis som om det skulle vara det mest självklara i hela världen.
Herregud vilken sötnöt! :) Det var alltså grannen som höll på att täcka över sin båt med en plast ;) Ibland måste man bara älska barn! Behöver jag säga att vi vuxna låg dubbelvikta på golvet av skratt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0