Helt slut!

Känner mig verkligen helt slut efter den här helgen! Fest i fredags, bakis igår och auktion idag. Inte undra på att man är trött ;) Åkte ut till Björnsholm vid halv 10 i förmiddags och kom hem framåt 6 ikväll. Jag vet att jag alltid säger det, men det är faktiskt riktigt kul med auktioner! Hittade inget att shoppa idag dock och tur var väl kanske det, har en känsla av att min plånbok blev glad över det i alla fall. Pizza och soft i soffan ikväll, sjukt skönt.

Har knappt sovit något i helgen känns det som så kanske är dags nu. Ska upp och kämpa vidare med C-uppsatsen imorn :) Just nu känner jag mig visserligen inte det minsta pepp på det men hoppas på att nattens sömn ger mig lite energi. Sambon är förkyld och börjar misstänka att han smittat mig också, det känns som att något är på G... Snälla låt mig slippa eller ge mig en jävligt kort omgång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0