Glad påsk!

Ville bara önska alla en glad påsk :) Hoppas ni ska hitta på något skoj! Själv ska jag och sambon till mina föräldrar på påskmiddag. HELA familjen ska dit så det ska bli riktigt kul! Hmm... Hela familjen förutom ena systerns bonusdotter så då var det hela plötsligt inte hela familjen... Men så nära det kan bli i alla fall så det får duga :)

Vet redan nu att maten kommer vara extremt god, finns det något bättre än påskbord liksom? Kan tänka mig att det kommer bjudas på en hel del godis också och min motståndskraft lär svikta så det lär sluta med illamående för min del... ;p Kvällen avslutas sen hemma hos svärmor :)

Kan inte bli annat än en toppendag det här!
Har massor som jag måste fixa innan det är dags att sticka så får skriva mer en annan dag :)

Glad påsk!

Kommentarer
Postat av: Lindis

Glad påskis <3

2010-04-06 @ 16:57:46
URL: http://lindyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0