Födelsedagsfest

Igår var det födelsedagsfest hos Emmi eftersom hon fyllt år i veckan. Vi var tre tjejer som kom dit och ingen av oss kände någon annan än Emmi sedan tidigare. Trodde absolut inte att det skulle bli så kul som det blev! Tog inte mer än några sekunder så kändes det som att vi känt varandra hur länge som helst och snackade om verkligen allt. Helt sjukt egentligen! Så med andra ord hade jag en helt otroligt rolig kväll! Ska se om Emmi skickar över några bilder sen :)

Framåt halv 1 började vi dra oss ner mot stan. Först en tur in på Briggen och sen vidare till Harrys. Var inte jättemycket folk ute men mötte några jag kände i alla fall. Vissa roligare att träffa än andra :p Tog en promenad halva vägen hem och beställde sen en taxi när mitt promenadsällskap skulle vika av.

Fasen...
Kommer verkligen ihåg varför jag festar så sällan... Mådde inte bra i natt när jag kom hem så somnade inte förrän vid 5. Vaknade vid 10 och kunde inte somna om en enda minut till. Med andra ord har huvudet varit tungt idag och aptiten obefintlig... Detta ledde vidare till att min hjärna inte fungerat som den ska, haha. Tänkte ta en promenad men så började det regna istället. Konstigt, för nu skiner solen igen. Får nog bli en promenad trots allt innan handling på Willys :)

Hoppas ni har en bra helg och mår bättre än vad jag gjort ;)


Den här boken fick Emmi i present av mig. Tycker de är så himla söta och roliga! Vi fick oss en hel del skratt :) Hur sött är inte det här liksom?

"Vänskap kan vara hela livet ut. Det har jag själv upplevt." - Xxxxx, 8 år

Kommentarer
Postat av: Emmi

Det var en heeelt underbar kväll! Både på förfesten och på krogen :)

2010-05-01 @ 21:47:44
Postat av: Sabina

Håller helt med dig Emmi! Bästa kvällen på lääääänge!! :)

2010-05-01 @ 22:03:45
URL: http://binkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0