Bio igen

Ikväll blev det "Johan Falk - Gruppen för särskilda insatser". Det här är ju fjärde filmen om Johan Falk och har ni inte sett den så se den för guds skull!! Länge sedan jag såg en så bra svensk film, den var verkligen helt otroligt bra och påkostad! :) Kul att se att Sverige faktiskt kan producera bra filmer... Den här gången börjar Johan Falk jobba på gruppen för särskilda insatser. De arbetar med att komma åt ett gäng som begår värdetransportrån och bedriver knarkhandel. Spänningen håller genom hela filmen och den har en bra handling. Ett hett tips! :)

 

Annars idag så har jag haft föreläsning i skolan. Den gav faktiskt en del eftersom jag tycker att detta är så komplicerat. Men har nog fortfarande inte koll på allt... Efter skolan blev det pizza hos svärmor, länge sen jag var där nu så det var trevligt :) Skulle pluggat massa ikväll men blev bara liiite, kanske orkar läsa lite till nu innan jag lägger mig.



Kommentarer
Postat av: spiderchick

den vill jag se!

2009-09-04 @ 08:45:41
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0