Vart tog lördagen vägen?

Vi gick upp vid 9 och spenderade hela förmiddagen springandes fram och tillbaka mellan tvättstugan och lägenheten. Så jäkla skönt att få allt tvättat på en gång! Dock kan jag fördriva 3 timmar på betydligt roligare saker... Åkte sen hem till mina föräldrar så att sambon och pappa kunde byta däck på vår bil. Vågar snart inte köra med annat än vinterdäck känner jag för halkan kan komma när som och snön lika så.

Så kom min syster, hennes sambo och deras son dit då de tänkte bjuda våra föräldrar på lunch på Harrys.
Det lät inte helt fel så jag och Andréas hängde på ;) Fläskytterfilé, klyftpotatis och svampsås, riktigt mumsigt! Passade på att kolla trycket i däcken när vi ändå var ute och åkte, är rädd att vi har ett däck som läcker :s

Resten av eftermiddagen/kvällen spenderade jag pluggandes hemma hos mamma och pappa. Har visst umgåtts riktigt mycket med dem idag :) Passade på att äta lite middag där också, var evigheter sedan som jag åt hembakt pizza! Mums det med :)

Skulle åkt till Linda på lite fest ikväll.
Tyvärr kom jag hem så himla sent och jag tänkte ju ändå inte följa med till krogen så det blev inte så... Känns lite trist för jag tror att det hade varit jäkligt skoj! Och vi umgås ju tyvärr inte så ofta längre :( Jaja, hoppas på att det blir fler gånger :)


bild lånad från intera-sverige.se

Kommentarer
Postat av: Linda

synd att du inte kunde komma vi hade iaf jäkligt skoj! Men klart det blir fler gånger :D

kraaam

2009-11-08 @ 12:38:46
URL: http://lindyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0