Valborg

Kvällen igår spenderades hemma hos oss tillsammans med Lasse och Danielle, alltid lika trevligt att träffa dem :) VI hann med att titta på hockeyn, äta taccos, spela kubb och umgås. Jag och Danielle lämnade dock grabbarna ifred och snackade massa bara vi två ;) Kubben vanns självklart av tjejerna, åtminstone första matchen och andra vann tydligen killarna eftersom vi avbröt den och de då hade övertaget. Funkar kubb verkligen så? :p Jaja, vi kan ju inte krossa dem helt, lite stolthet måste de få ha kvar ;)

Blev en sen natt följt av en relativt tidig morgon så jag känner mig rätt sliten. Jag och älsklingen satt ute på balkongen idag på förmiddagen och jag kan tipsa er om att inte sitta ute i solen i bikini två timmar i början. Man blir lätt röd av vårsolens strålar...

Nu ska kräftan träna lite innan hon åker hem till sina föräldrar och grillar. Hoppas på att få upp lite bilder från igår sen men just nu har jag faktiskt ingen större lust att fixa med det :p

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0