Utmanad av Ina

Jag har blivit utmanad av Ina!

Utmaningen går till så att jag ska svara på dessa 4 frågor och därefter utmana 4 personer!

4 av mina favorit-tv-program:
Rent hus
Wipeout
Herre på täppan
Time warp
(bra med program man inte måste följa för att inte missa något :p)

4 saker jag gjorde igår:
Klippte mig
Spelade squash
Fixade doppresent
Hade föräldrarna på besök

4 saker jag längtar till:
Sommaren
Sommarstugan
Grekland
Dopet

4 favoritrestauranger:
Briggen
Torino
Tre rum och kök
(kommer inte på fler :p)

4 saker på min önskelista:
Systemkamera
Pengar
Vårkläder
Skor


Jag utmanar:
Marika
Erica
Ida
Rebecca

Kommentarer
Postat av: erica

Utmaningen avklarad

2009-03-27 @ 23:51:04
URL: http://ericasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0