Shoppingdag

Jag och Danielle har sprungit på stan idag för att leta klänning åt henne. Efter fyra timmar (nej, jag vet inte heller hur vi lyckades fördriva så lång tid i affärer i lilla Västervik) så hade vi fortfarande inte hittat någon passande klänning. Själv skulle jag köpa en klänning eller ett par skor som jag redan sett ut och provat. Klänningen var slut i min storlek. Skorna var slut i min storlek. Fan också. Alltid lika surt när man verkligen vill ha något och har pengar till det... Kom hem med ett enkelt vinrött/lila linne från Lager 157 till sist.

Även om vi inte fann det vi sökte så hade vi en riktigt kul dag :) Gillar riktiga tjejdagar, länge sen jag hade en sådan nu... Hoppas på fler roliga shoppingrundor tillsammans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0