Födelsedag

Trots krocken så firade vi mig på torsdagskvällen. Hela familjen var samlad ute i stugan där vi grillade, drack och hade allmänt trevligt :) Kändes verkligen toppen! Det var så skönt ute så vi kunde sitta ute i partytältet ända till klockan 2. Vi hann med en kubbmatch också och den vann självklart vi systrar ;)

Morgonen efter kom mina föräldrar och min äldsta systerdotter och sjöng för mig :) Vi firade lite på förmiddagen med jordgubbstårta och presenter. Jag fick lite kläder, strumpor, bok, bricka, pengar m.m. Av Andréas fick jag ett nytt mobilfodral och en resa till Kalmar för att titta på "Svensson Svensson på semester" inklusive hotellnatt. Tyvärr skiter det sig för nu är alla biljetter slutsålda :( Får hålla tummarna för att någon avbokar sina biljetter, annars får vi antingen åka till Malmö istället eller hitta på något annat...

På fredagskvällen firade vi Andréas bror som fyller år på samma dag som mig. Så det blev ännu en trevlig kväll med grillat, dricka och trevligt sällskap :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilken fin klänning...de va ja som skrev en kommentar till inlägget innan...glömde skriva att de va ja...tihi...så de kan bli.

2009-07-20 @ 23:23:06
Postat av: ina

vad fin du är!

2009-07-21 @ 09:53:52
Postat av: ina

o grattis förstås om jag glömt skriva det på fb :)

2009-07-21 @ 09:54:52
Postat av: erica

Hej halloj...har inte varit inne och läst på ett tag. Du vet allt rustande tär på en...

Så jag har missat din födelsedag :(

Men grattis efterskott. Vilken jättefin klänning du hade på kortet! Och vilken kul present du fick av din pv! Hoppas ni får biljetter!

Jag fick Madonna-biljetter av min sambo...men...inte en endaste hotellnatt fanns kvar...så vi får åka fram och tillbaka..45 mil dit...och 45 hem...

Men, vad gör man inte för att få se en konsert?

Ha det gott!

Erica

2009-07-21 @ 11:00:24
URL: http://ericasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0