Igång

Ja, jag som är så seg de förmiddagar jag inte ska till skolan eller jobbet eller liknande har kommit igång ordentligt idag. Visserligen försov jag mig i morse så jag missade 1/3 av tvättiden men nu har jag tvättat i alla fall. Det blev 4 fulla maskiner och 4 med "tvätta-separat-plagg" i :p Jag har dessutom hunnit med att äta lunch tack vare att András åt innan han stack till jobbet.

Idag då måste jag hinna med att få lite ordentligt skrivet på tentan, det jag har nu är mest bara kladd. Vill kunna slippa ha panik över den hela helgen så då får jag se till att ta tag i det. Funderar på om jag och mamma ska ta en promenad också men det snöar rätt bra så vi får se... Först ska jag i alla fall vika ihop tvätten, två proppfulla stora IKEA-kassar.... Yippee! :p

Packa måste jag ju göra också, blir ju en tripp till storstaden imorn :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Jag kommer efte på tisdag . :P



Rebecca =)

2009-02-05 @ 12:17:43
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0