Vart tog helgen vägen?

Känns som att hela helgen bara försvann i ett nafs. Blev ingen stund i solen idag, det hanns inte med helt enkelt. Fastnade vid MSN och snackade med en kompis som jag inte pratar med så ofta och sen var det dags att äta lunch och jobba lite.

Kvällen vägde upp hela dagen i alla fall för då fick jag äntligen umgås lite med sambon igen. Har saknat honom så himla mycket när han jobbat, känns inte som att vi har någon tid alls till att umgås längre... Vi tog en långpromenad ut till Lysingsbadet och satt på en klippa när solen började gå ner, så himla mysigt!

Dags att sova nu så man orkar med morgondagen och hela veckan. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Haha! Gud, vad lustigt. Två flugor på smällen. Förut drog jag till med den på mammas jobb. Jag tyckte jag var skitrolig.

Nu var du med rolig.



Helgen försvinner alltid i ett nafs förresten. :P

God natt

2009-04-27 @ 23:02:42
URL: http://alltutom.blogg.se/
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Haha, eller hur. Tur att vi är så roliga



Om man är ensam med sin familj på sin gård kanske ditt alternativ är bättre. Så slipper grannarna tro att man är skadad eller så.

2009-04-27 @ 23:32:54
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0