Skit också!

Den här dagen som började så bra, vart gick det fel? Vi hade tvättstugan imorse, pest när klockan ringde men sen är det rätt skönt att vara uppe och igång. Jag fick energi och städade badrummet så nu är det rent och fräscht :) Efter lunchen tappade jag gnistan dock.. Ser ut som bara den här hemma nu. Nej, det gör det inte men jag vill ha det mer städat.. Får se om jag får lust att ta tag i det eller inte.

Skulle i alla fall installera Photoshop nu så tänkte jag att jag kunde sitta och leka med lite bilder senare ikväll, kändes kanon :) Ända tills skiten inte funkar. Åh,  så irriterad jag blir! Andréas som kan sånt här stack precis så han kan inte hjälpa mig annat än via mess men han behöver nog titta på det har jag en känsla av eftersom de första hjälpauktionerna inte hälpt... Så ruskigt jäkla surt! Avskyr när saker inte funkar som de ska och jag inte kan lösa det. Hade dessutom verkligen sett fram emot att få sitta och knåpa lite... :( Lär ju sitta själv senare ikväll så då hade jag haft hur mycket tid som helst ju. Funderar på att installera The Sims 2 istället nu, har en känsla av att det kommer bråka det också så kanske är lika bra att låta bli... Sticka till någon syster innan jag sticker till mamma och pappa kanske? Har ingen lust men mitt humör kanske blir bättre? Ska sura lite till över det här först tror jag :p

Vill någon göra något ikväll så är det bara till att ringa ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0