Stress, stress, stress

Så såg min eftermiddag ut igår. Stressade som en tok. Hann inte få i mig någon riktig mat utan det fick bli micropizza som jag bara satt och tryckte in :p Sen slängde mig i bilen och hämtade mamma på stan som jag lovat, sen slängde mig på cykeln till skolan för att gå på mötet. Efter mötet slängde jag mig på cykeln till jobbet, hade ca 4 minuter på mig. Kommer in där helt sönderstressad och inser att jag tagit fel på dag. Det är tydligen NÄSTA onsdag jag ska jobba. Lite lagom kul och kände mig dum som en åsna :p

Stack hem till mamma och pappa en sväng så åkte vi till stugan en sväng och lite, sen stack jag till Andréas mamma och hennes man och kollade på hockey och käkade lasagne. Sen hem och nästan bums i säng :p

Mötet då
. Det gick bra. Jag hade inte så jättemycket att säga egentligen för S var med och hon pratade på ganska mycket :) Vi fick sagt det vi ville i alla fall och förhoppningsvis kommer saker och ting hända. Jag tänker liksom på studenter som kommer sen, tycker inte att de ska behöva hamna i samma situation som stor del av vår klass har gjort. Jag kände dock att alla på mötet inte tog en riktigt seriöst men det viktigaste var väl att de flesta gjorde det och att de ska ta tag i problemet.

Väntade som en tok på posten idag, i mitt huvud satt jag vid brevinkastet men kroppsligt satt jag faktiskt i soffa. tyckte det dunsade till ganska bra när den väl kom men tyvärr var mina inlämningar inte med idag. Imorn borde de faktiskt vara här.

Nähä, nu ska jag fixa till mig :) Andréas ringde precis, frågade honom om det var så pass varmt så man kunde ha sommarklänning på sig. Det var värre än så, man kunde gå naken! Får se vad jag väljer men det lutar åt sommarklänning ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0