Fältarbetet klart!

Äntligen är vi klara med vårt fältarbete! :) Vi blev klara med skrivandet igår och idag fixade vi till det sista. Vi ska väl läsa det en gång till ifall att vi skulle hitta något som måste ändras men det borde vara klart som det är :) Känns så himla skönt! Nu ska vi äntligen få lite jullov! :D Wiee!

Så det är det veckan har bestått av känns det som, fältarbete-äta-sova :p Förra helgen fick jag jobba på lördagen, kanon :) Sen på söndagen träffade jag Emmi. Har inte träffat henne på jättelänge så det var verkligen toppen! Pratade en himla massa om allt möjligt :) Och oj, oj,oj vad det händer grejer som jag missat :p På tisdagen fick jag jobba lite igen. 3,5 timme så det var inte så mycket men det var bra ändå. Har haft extra kul på jobbet på sistone :)

Liten uppdate om den här veckan, kort och koncist :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0