Ett antal timmar har gått..

..och jag har hunnit med lunch, promenad, sitta och prata och middag. Dock nästan inget pluggande. Okej, ett halvt rättsfall har jag väl gjort så har väl 5 kvar eller något sådant. Åh, så bra det känns! Eller inte. Nu måste jag vekligen sätta fart, blir så himla stressad, ska dessutom jobba imorn så mycket av dagen försvinner på grund av det. Trodde jag skulle ha pluggat bättre under hela kursen men det var kanske lite för höga tankar om mig själv. Finns ju så mycket annat man kan plocka och styra med när man flyttat. Plus bra anslutning till internet så då är det ju lättare att fastna här också. Men nu ska jag stänga ihop datorn och låta den vila från mina fingrar ett tag. Hoppas på att bli klar med alla rättsfall ikväll så jag bara kan läsa böcker och anteckningar på torsdag.
Andréas ska hämta högtalarstativen som han beställt nu så fort han diskat färdigt. Sen ska han nog ligga på golvet och dra sladdarna snyggt i lister. Fasiken också, vi måste ju hinna handla med! :@

Ciao sålänge!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0