Minigolf ;D

Ja, igår blev det då minigolf :) Det gick tyvärr som jag befarat, inte särskilt bra med andra ord.. Men trevligt var det i alla fall ;) Efter minigolfen gick vi till Harrys och drack lite lagom :) Det var även där vi hade prisutdelningen, samma person vann:
* Minst antal slag
* Flest spikar
* Bäst på ett specifikt hål, i detta fallet hål nr 11.
* Ett tröstpris som vi lottade ut

Kvar till oss andra blev då pris för flest antal slag och 2 tröstpris. Inget av dem blev till mig men jag var glad ändå :)
Blev en kväll full av fräckisar och associationer som hela tiden utlöste skrattanfall, toppen! :)


Nu ska jag straxt ner med systrarna till stan för att köpa present till pappa :) Sen ska jag hämta bilen och det efterföljs av speedway :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0