Speedway kväll! :)

Igår var det speedway, Västervik - Vetlanda, en mycket bra match måste jag säga :) Älskar när det är sådär spännande så man typ blir helt tokig och bara står och skriker efter ett tag, haha :p Västervik vann som tur var med  49-47 :)
Tyvärr var det en olycka som såg riktigt otäck ut men båda förarna verkade klara sig helt okej iaf, de kunde gå av banan av egen maskin.

Det var mycket folk också, hela 4412 personer! :) Skönt för då får klubben lite intäkter :p Så en bra match och fint väder, eller iaf inget regn mer än ca 20 droppar :p


Eftersom jag var ute i stugan tänkte jag att jag skulle parkera vid stallet då jag ändå åker förbi och det är nära till speedwaybanan :) När jag kom dig insåg jag att väldigt många valde att parkera där :p

Efter speedwayen började jag promenera mot bilen, råkade gå så att det såg ut som att jag gick med 3 killar som bar en Vetlandaflagga så fick sakta in så inte min image befläckades :p Haha :p
Iaf, när jag kommer ner mot stallet ser jag att det sitter lappar på varenda jävla bil. På lapparna stod det "SNÅLJÅP!" haha :p Jag gick och skrattade hela vägen till bilen, framförallt eftersom folk blev så sura, undrar om de tog åt sig? :p
Funderar på att parkera där nästa gång också och sätta på en sån lapp innan, vad tror ni om det? :p Haha :p





Har fixat det sista med lacken på bilen ute i stugan idag så nu är den superfin :) Har kanske liiite småsaker kvar men för nu får det vara nog :p
Var superskönt i stugan, älskar verkligen det stället!! :)


Fin va? :)



image24

Kommentarer
Postat av: Marren

Hallå tjejen!! vart har den söta lilla flickan tagit vägen? ingen som vet ingen som vet

2007-07-22 @ 18:59:53
URL: http://feverheart.blogg.se
Postat av: Marren

Snart kommer jag :) :) Puss

2007-08-06 @ 20:49:57
URL: http://feverheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0