Fortfarande kräfta...

Ja, jag är fortfarande röd efter den inte fullt så smarta solningen i fredags. Jag var kanske inte smartare igår heller... Tyckte nämligen inte att jag var så röd längre så även om jag försökte sola ryggen så brydde jag mig inte så mycket när jag satt med ansiktet mot solen i lekparken, så jag blev ännu mera röd. Jaja, det lägger sig väl så småningom :p

Blev lite lek med flertalet av syskonbarnen igår och sen på kvällen grillade jag hemma hos mina föräldrar igen. Kommer i säng så sent sen när Andréas jobbar natt ju! Det är ju så mysigt att sitta och ta det lite lugnt framför datorn med lite tända ljus... Ikväll får det inte hända! :p

Tror jag kanske åker ut till stugan en sväng nu, sambon ska visserligen gå upp om en timme men skulle vara skönt att få komma ut dit en liten sväng i helgen i alla fall. Det är soldis ute idag så borde inte bränna mig igen och jag ska försöka hålla ansiktet borta från solen... :p


Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Som mamma sa till pappa "nej, jag har inte bränt mig, jag har fått lite färg bara."



Hmm, ja. Tomatröd snarare. Men men.

2009-05-05 @ 23:26:16
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0