Snart...

Nu börjar det mesta bli klart. Sitter med blött hår som måste torka innan sängen väntar. Fuskar nog lite med hårfönen ;) Har varit en hektisk dag, åkte hemifrån strax före 10 i förmiddags och kom hem efter 22 ikväll. Känner mig lite sliten om jag ska vara ärlig. Har mestadels fixat saker till mig själv men hjälpte även syster med de sista förberedelserna.

I förmiddags var vi och fixade naglarna,
jäklarns vilket tempo de hade! De filade och kletade och torkade, kommer inte ens ihåg hur många steg det var :p Men fina blev naglarna i alla fall! Gjorde bara vanlig fransk manikyr och förlängde två naglar men det räcker, vill inte att det ska vara för mycket. Skönt att andra fixar de mesta på en inför såna här saker, imorn behöver jag bara kliva upp och äta lite så åker jag iväg och får både hår och smink fixat. Lyx! Ser fram emot morgondagen även om det känns lite läskigt också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0