Ojdå

Lika länge sen som vanligt sedan jag skrev här. Efter förra inlägget åkte vi till Kroatien tillsammans med hela min familj, det vill säga systrarna med deras karlar och barn samt våra föräldrar. En himla rolig resa! Var verkligen jättekul att vi kunde komma iväg alla tillsammans, det hade jag verkligen aldrig kunnat tro :) Dessutom var ju Kroatien så himla fint så det var helt otroligt! Förhoppningsvis blir det fler resor dit :) Omgivningarna var jättefina, vattnet kristallklart och det var rent och snyggt överallt. Inte alls någon nedskräpning som det är här hemma... Ett extra plus också för att befolkningen var så himla trevlig! Veckan bestod mestadels av sol, bad och avkoppling. Åkte ut på en mysig båtutflykt också.

Hemma igen sen då väntade jobb. Kändes väldigt segt med tanke på att semestern var så nära :p Vid midsommar började min semester och midsommarafton firades först hos svärmor och sedan ute i stugan. Så blev vi kvar i stugan hela helgen, gissa om jag njöt trots det halvkassa vädret? :)

Vi har köpt en båt också. Så sjukt härligt! Lite strul med diverse saker men så är det väl alltid, det mesta börjar ordna upp sig nu i alla fall.. Så den här sommaren går i sjöns tecken hoppas jag! Lite bättre väder vill vi gärna ha till det ;)

Annars går faktiskt allting lite upp och ner just nu och det snurrar en hel del för mig. Men jag antar och får väl ändå hoppas att det går över. Helst så snart som möjligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0