Nytt försök

Jaha, då gör jag ett nytt försök att få lite liv i den här bloggen. På sista tiden har jag inte haft den minsta lust till att skriva något, jag har inte ens läst alla de bloggar jag följer. Vet inte vad som har hänt riktigt, antar att jag inte är van vid att jobba och ha så pass mycket mindre ledig tid hemma... Nu har jag i alla fall lite mer ledig tid då jag dessutom är själv hemma. På både gott och ont ;) Vi får väl se om det kan hjälpa mig ta tag i bloggandet.

En liten uppdatering då, det enda nya är väl att jag har fått klart att jag har ett vik en tid framöver. Känns skönt att veta att jag har något att göra :) Dessutom trivs jag ju så bra på jobbet! Tänker inte dra någon längre update utan annars rullar allt på som vanligt :)

Jobbar extremt lite den här veckan så jag skulle göra ALLT på mina lediga dagar (tvätta, städa, handla, fixa på stan, träna, organisera här hemma m.m.). Ni kan ju gissa hur mycket jag har fått gjort... ;) Men man behöver faktiskt lite ledig tid då man inte gör ett skit också. Har i alla fall fixat lite småplock och kört ett pilatespass idag, hinner kanske lite mer innan jag ska iväg. Filmkväll med svärmor står på schemat ikväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0