Kalas igen :)

Fullt upp hela dagen! Började med att spendera större delen av förmiddagen i tvättstugan, alltid lika kul... Men men, det måste ju göras och det är skönt när det är klart. Hämtade sedan upp Andréas på jobbet så åkte vi till stan. Vi shoppade en födelsedagspresent och ett par löparbyxor till mig. Väl hemma körde jag ett pilates-pass, fixade till mig, vek tvätt och plockade undan innan vi åkte på kalas.

Idag var det Andréas mammas man som fyllde år.
Det bjöds på god pizza och senare även glass och hallon. Mmm :) Riktigt onyttig dag i matväg, man måste ju få ha sådana ibland också. Med andra ord har det varit en toppendag med ett trevligt kalas :) Har somnat alldeles för sent hela den här veckan så tänkte se om jag kunde lyckas somna lite tidigare ikväll... Önska mig lycka till ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0