Jobb, jobb, jobb...

Ja, just nu är det fruktansvärt mycket jobb. Den här veckan består liksom förra veckan i princip bara av jobb. Så några uppdateringar blir det nog inte... Har ju inte så mycket av dela med mig av heller när jag bara jobbar. Det är rätt hektiska dagar på jobbet också. Så då har jag talat om läget i alla fall, nästa vecka lugnar det ner sig lite så då kanske jag uppdaterar lite mer :)

Idag kör jag delat arbetspass så just nu är jag hemma och laddar om inför det andra. Ska duscha och fixa lite lunch, hoppas på att hinna få något annat gjort också men vi får väl se hur det blir med den saken ;) Är bara knappt 2 timmar tills jag ska vara på jobbet igen. Ciao så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0