Jobb, finbesök och alla hjärtans dag :)

Dålig uppdatering på grund av mycket jobb... Har jobbat sedan i fredags och är inte ledig förrän på lördag igen. Känns helt okej ändå :) Har fått byta helger nu också så jag och syster jobbar samma. Hoppas att det blir bra. Fick visserligen göra lite schemaändringar också men i slutändan höjde jag min procent lite i alla fall :)

Igår hade jag finbesök av min moster, min kusin och mitt kusinbarn.
Kul! De firade min examen, bättre sent än aldrig ;) Fick en stor bukett superfina tulpaner och presentkort så jag kan köpa vad jag vill. Det funkar ju alltid :) Bjöd på lite gott fika också, hade bakat både chokladsockerkaka och blåbärsmuffins enligt GI-recept. Supergott! Trevligt att de kom hit, det är inte så ofta som vi träffas såhär.

Alla hjärtans dag har det ju varit också.
Dagen gick tyvärr mest åt till att städa och fixa, ville ju har lite ordning tills jag skulle få gäster. På kvällen åt vi i alla fall god middag och tog det lugnt hemma. Skönt med tanke på att vi jobbar så mycket tvärtemot varandra nu. Nästa lediga dag vi har tillsammans är v. 9... Fick i alla fall jättefina blommor av Andréas! <3

Nä, nu är det dags att fixa till sig inför jobbet. Ska ta nytt kort idag också. Det är väl på tiden med tanke på att det som finns där nu är 4-5 år gammalt... ;) Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0