Auktion

Var inställd på en tråksöndag hemma, skulle städa och fixa lite hade jag tänkt. Men så ringde Andréas och sa att han inte tänkte jobba så länge så jag fixade till mig så åkte vi ut till auktionen när han kom hem. Skönt att komma iväg och göra något :) Kanonväder var det ju också, kändes som vår ute, äntligen! Stannade på auktionen ett tag innan vi åkte hemåt.

Stannade till vid stugan och kollade läget på vägen hem.
Haha, bra väg att ta sig fram på :p Vi parkerade bilen och gick sista biten. Det var en härlig blandning av lera, blötsnö, skarsnö och is. Lite hästskit fick vi passa oss för också... Vi klarade oss fram och tillbaka utan att dratta omkull i alla fall, även om vi var lagom blöta om fötterna sen ;)

Åkte förbi föräldrarna så jag fick träffa systersonen lite på eftermiddagen.
Mys! Han är inne i en härlig period och han är verkligen hur verbal som helst! Mys! Väl hemma fixade vi afrikansk gryta och myste framför TV:n :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0