Julmässa

Ledig söndag! Härligt! Visserligen jobbade jag extra i lördags trots att det var min lediga helg men det gav mig bara större anledning att njuta idag :) Plus att det ger mig ledigt längre fram ;) Nu är dessutom resväskan någorlunda uppackad och kläderna tvättade.

I eftermiddag har jag och svärmor varit ute på Gränsö slotts julmässa.
Så mysigt! Tråkigt dock att det var mycket färre utställare än vad det brukar vara... Dessutom var de jag helst ville handla av inte ens där, lite småsurt. Får väl beställa på nätet istället. Åkte förbi syster på vägen hem och lämnade lite presenter till barnen från Rhodos, alltid kul att kunna göra dem glada :) Nu känner jag mig rätt trött så blir nog lite TV och sen sängen, lång arbetsdag imorn igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0