Vart tog helgen vägen?

Vet inte riktigt vad som hände i fredags men träning och handling och sen var hela dagen borta kändes det som. I lördags grillade vi korv hos svärfar med familj. Riktigt härligt! Längesen vi träffades och det var alldeles vindstilla så det var riktigt skönt på deras altan. Hem sen och fixa till mig lite så kom systers sambo och lånade några filmer, sen en snabbis till Willys för att handla lite åt svärmor och sen direkt vidare till Marlenes partaj. Hade riktigt kul :) Ja, allt kanske inte var så kul men det är sånt som händer, hade kul fram tills dess i alla fall :)

Kom hem alldeles för sent och skulle ju vrida fram klockan. Jippie! Var sååå pigg när klockan ringde vid halv 8. Nej, så jag somnade om så vi försov oss till kvart över 8... Tur att vi hann ändå utan att stressa ihjäl oss, inte bara vi som var lite sena :) Så bar det då iväg ut till auktionshallen i Björnsholm. Herregud, auktioner gör en verkligen shoppingberoende! Spänningen på att stå och undra om man får det man lagt bud på eller inte. Riktigt kul! Jag och pappa fick i alla fall en låda med böcker, var en enda bok där i som jag verkligen ville ha men vi fick 15 till ;) Och vi fick betala för det också... ;p

Det bästa med auktionsdagarna är när man kommer hem.
Det är verkligen helt okej då att äta pizza och dricka cola tills man spyr, sitta i mjukiskläder framför TV:n och knappt kunna hålla sig vaken. Man är sååå värd det just då! :) Ja, okej då, det är faktiskt riktigt kul under själva auktionen också :)

I förmiddags blev jag äntligen av med lite hår! Fattar inte varför jag är så seg på att gå till frisören, det är ju helt underbart?! Känner nästan inte håret alls nu, det är betydligt kortare och han tunnade ur det ordentligt. Äntligen :)

Blev visst en hel uppsats det här. Ska ta och plocka iordning på lite grejer nu innan jag sticker. Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0