Linköpingstripp

Åkte till Linköping med föräldrarna i söndags, riktigt härligt! Kände att jag verkligen kunde behöva komma bort en liten stund från allt plugg och alla måsten. Skönt att släppa tankarna :) Blev lite shoppat också, bland annat en klänning från Gina Tricot, annars blev det mest småsaker till hemmet. Men det är alltid kul att köpa sånt också :) Hoppas på att jag och sambon kommer iväg dit snart också så vi kan shoppa lite mer... ;)

Den här veckan är en riktig tråkvecka annars som bara består av plugg. Usch! Efter imorgon lugnar dock den här kursen ner sig lite, bara C-uppsatsen som hänger över en sen :p Har i alla fall haft två bra och lättsamma föreläsningar både idag och igår. Nu ska jag plugga lite till seminariet innan sambon kommer hem...

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Jag har en ny design på bloggen, skulle vara snällt om du kommenterade om vad du tyckte om den nya designen :).



Tack så hemskt mycket! :D

2010-03-18 @ 00:08:51
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0