The Men Who Stare at Goats

Neeej, vilken dålig film! Ångrar verkligen att vi slösade bort vår kväll på denna. Och jag är så besviken på George Clooney, trodde han gjorde bättre filmer än såhär... The Men Who Stare at Goats handlar om en journalist som hittar en man som var med i en grupp i armén där de hittade nya krigsmetoder i rörelser som New Age. Allt gick ut på mental träning och det skulle kunna leda till att man kunde gå genom väggar och döda getter bara genom att stirra på dem. Helt plötsligt är den här journalisten indragen i ett hemligt uppdrag.

Ni hör ju hur det låter...
Tydligen ska det dessutom vara en komedi, enligt mig ingen komedi som man skrattar åt utan bara en film där man inte kan känna igen sig det minsta utan det mesta är bara flummigt. Dessutom var jag riktigt trött ikväll så kände inte direkt att det gjorde filmen bättre. Den har inte fått jättedåligt betyg men det är ändå ingen film som jag skulle rekomendera.


Bild lånad från cdon.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0