"Green Zone"

Ikväll blev det film och mys igen. Kvällens val blev "Green Zone", en ny krigsfilm med Matt Damon i huvudrollen. Den handlar om kriget i Irak och Matt Damon som börjar undra varför de aldrig hittar något under sina tillslag och därmed ifrågasätter källan. Något som inte alla i armén verkar uppskatta... Den var riktigt bra! Så jag kan rekomendera er att se den :)

Bild lånad från cdon.com


Annars har det varit lugnt idag. Tråkigt väder idag med och sambon har jobbat så blev en promenad med mamma. Passade på att gå och hämta min skål som varit inne på lite lagning, skönt att det gick att fixa :) Hoppas det håller nu bara... Ikväll skulle sambon hjälpa en jobbarkompis med lite datorproblem, skulle ta cirka en kvart så jag följde med. Hmm... Åkte därifrån 2,5 timme senare :p Tur att hans fru var hemma så jag hade någon trevlig att prata med medans killarna höll på med datorn :) Alltid något som ska krångla när det gäller datorer ju.

Hoppas ni haft en bra torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0